On the road again !

Eerste dag in Malaga

Donderdag, richting Malaga, de laatste stop in deze toch wel drukke reis. Via tolwegen zijn we snel in de stad waar het verkeer heel druk is, we rijden maar één keer verkeerd en zijn om 12 uur bij het hotel waar we pas om 2 uur kunnen inchecken. Gelukkig is de kamer klaar en kunnen we naar boven. Na een kort moment van rust en bezinning gaan we de stad in, we vinden het een mooie stad, er blijkt genoeg te doen te zijn en we besluiten om morgen het e.e.a. te gaan bekijken. Na een duik in het zwembad maar weer de stad in om wat eetbaars te vinden, dat blijkt geen probleem, het aanbod is overweldigend. Toch worden het maar weer tapas en ze smaken weer best. Op zoek naar een ijsje als dessert worden we door een meisje aangeklampt die vindt dat we nog maar een flamencoshow moeten meemaken. We laten ons overhalen en worden door het meisje naar de straat gebracht waar we moeten zijn. We kunnen direkt naar binnen en vinden een mooi plaatsje, krijgen een bordje olijven voorgeschoteld en een drankje en moeten nog een poosje wachten tot het spektakel losbarst. Deze keer zijn er maar 3 mensen die optreden maar het resultaat is er niet minder om, ook deze keer was het weer geweldig.

Hamba