On the road again !

Tweede dag in Malaga

Vrijdag hebben we ontbeten in een zaakje in een smal straatje in de buurt van het hotel. Van daaruit was het nog maar een paar minuten naar het Picasso museum, waarvoor we via de E mail al kaartjes hadden gekocht. We hebben er een uurtje rond gekeken en zijn veel over Picasso te weten gekomen. Volgende stop : Alcazaba, een bouwwerk dat natuurlijk weer op een hoge heuvel ligt. En zo worden we niet alleen cultureel bijgeschoold maar verbranden en passant ook nog de nodige alhier opgebouwde calorieën. Het was afzien, maar wel de moeite waard. Als we hijgend in de bovenste afdeling zijn aangekomen zien we dat er ook een lift is. Die hebben we maar gebruikt om beneden te komen.

Vanuit de haven vertrekt er een rondvaart boot. We stappen er op en maken een tochtje van een uur op open zee.

Het is weer loeiheet geworden en we besluiten naar het hotel te gaan om wat te schrijven en voorbereidingen te treffen voor terugreis, want morgen is het zover, het zit er op.